Nuffnang Ads

Thursday, September 26, 2019

BBM3410Satu2019: Masih Di Sini


Pengalaman mencipta satu kenangan.

Setiap orang pasti akan ada pengalamannya yang tersendiri. Saya juga mempunyai pengalaman yang tidak dapat dilupakan. Pengalaman tersebut telah mengubah perasaan saya daripada sedih kepada gembira kerana telah terpilih untuk melanjutkan pelajaran ke peringkat bacelor. Perasaan saya pada hari itu sangat gembira. Saya mula membuat persiapan untuk ke mendaftar di universiti pada tahun 2016. Semasa pendaftaran saya telah ditemani oleh kedua ibu bapa saya serta adik beradik yang lain. 

Selepas pendaftaran untuk memasuki universiti dan juga kolej, saya melangkah ke koleh untuk menempatkan diri di bilik yang telah ditetapkan. Saya juga telah berkenalan rakan yang baharu daripada negeri dan juga daerah yang berbeza. Kami juga telah menjalani orientasi bersama-sama semasa berada di tahun 1 peringkat universiti. Kami juga merupakan pelajar daripada fakulti yang sama iaitu Fakulti Bahasa Moden dan Komunikasi.


No comments:

Post a Comment