Nuffnang Ads

Tuesday, December 17, 2019

BBM3410Satu: Gambar Tidak Sengaja

Hai. Semuaaaa. Adakah anda menantikan post terbaru saya? Ye? Tidak? Hmm. Takpelahhh. Kepada yang menanti tu. Hai. Saya kembali ni. Hehehe. Kepada yang tidak menanti tu, anda dah rugi satu perkara tau😜. Hahaha. Takpe takpe. Jom kita teruskan dengan post yang seterusnya ni. Hmm. Kali apa la saya nak update yee. Okay, jom tengok gambar di bawah ni 👇





Gambar ni telah di post di Instagram saya. Bagi pelajar yang sedang mengambil subjek Multimedia dalam Bahasa, kami diminta untuk post satu gambar yang telah diambil tanpa sengaja dengan memperkenalkan nama berserta nombor matrik. Buat pertama kali post gambar di Instagram ini, saya sungguh berdebar dengan menunggu 'Like' daripada Prof. Hal ini kerana 'Like' Prof. menunjukkan gambar tersebut telah dilihat oleh Prof. Nak tau gambar ni Prof. 'Like' ke tak, meh tengok post seterusnyaaa.

No comments:

Post a Comment