Nuffnang Ads

Friday, September 20, 2019

BBM3410Satu2019: DIRI

Nama diberi tanpa diminta Nurul Azmimi Fatihah Binti Bahron. Saya berumur 23 Tahun. Saya dilahirkan pada 12 September 1996 dan dilahirkan di Jerantut, Pahang. Saya pernah bersekolah di Sekolah Kebangsaan Teh dan Sekolah Menengah Kebangsaan Jerantut. Saya menuntut di Universiti Putra Malaysia dan mengambil program Bacelor Sastera (Bahasa dan Linguistik Melayu). Kini saya merupakan pelajar tahun akhir. Saya telah ditawarkan program ini serta kursus ini pada tahun 2016. Saya mempunyai 9 orang adik beradik dan saya merupakan anak bongsu dalam keluarga. Mendaki bukit merupakan salah satu hobi saya ketika waktu lapang. Beberapa buah bukit telah saya daki bersama-sama rakan untuk mengisi masa lapang pada waktu cuti. Saya juga meminati aktiviti sukan yang lasak yang boleh mencabar diri saya. Merah merupakan warna yang garang, tetapi ia tetap menarik minat saya untuk menyukainya. Menjadi seorang tentera darat merupakan cita-cita saya, tetapi apakan daya segala syaratnya sudah pasti tidak akan melepasi. Jadi, cita-cita untuk menjadi seorang tentera terpadam begitu sahaja selepas kelayakkannya tidak dapat dipenuhi. 




No comments:

Post a Comment